Facebook Twitter Instagram
    on.pl
    • Gry
    • Tech
    • Sztuka
    • Styl życia
    • Dom i ogród
    • Psyche
    • Kraków
    • Warszawa
    on.pl
    Home»Gry»Duża aktualizacja od CD Projekt RED dla Wiedźmina 3: Next-Gen
    Gry

    Duża aktualizacja od CD Projekt RED dla Wiedźmina 3: Next-Gen

    RoderRoder14/03/20232 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    CD Projekt RED udostępnił nową aktualizację dla gry Wiedźmin 3: Next-Gen, która będzie dostępna na wszystkich platformach, w tym na PC, PlayStation 5, Xbox Series X i S, PlayStation 4 oraz Xbox One.

    Rozmiar łatki może wahać się w granicach 2 GB na PC i od 10 GB do 20 GB na konsolach. Jednym z istotnych problemów, z jakimi borykali się gracze, jest wydajność gry, nawet na systemach z wyższej półki. Dyrektor ds. globalnej komunikacji firmy, Marcin Momot, przyznał, że problem ten został zauważony i zapewnił, że zespół aktywnie pracuje nad jego rozwiązaniem. Najnowsza aktualizacja może rozwiązać te wątpliwości oraz inne błędy, które powodowały utrudnienia dla graczy.

    Wiedźmin 3: Next-Gen Patch 4.02 Release Notes dla komputerów PC
    – Poprawiono wykorzystanie rdzenia procesora w wersji DX 12.
    – Przywrócono okluzję otoczenia opartą na horyzoncie. Gracze, którzy wcześniej wyłączyli Ambient Occlusion, będą musieli zrobić to ponownie. Można to znaleźć w Options / Wideo / Grafika.
    – Naprawiono problem, w którym sekcja „Moje nagrody” nie była zlokalizowana w REDlauncherze.
    – Naprawiono problem z migoczącym krajobrazem w Toussaint, który występował, gdy NVIDIA HairWorks była wyłączona.
    – Naprawiono także problem związany z optymalizacją cząsteczek, który mógł powodować chwilowe zacinanie się gry.

    WIZUALIZACJA – Wyłącznie na PC i Next-Gen

    - Poprawiono wygląd wody poprzez dodanie refrakcji do SSR i  odbić ray-traced.
    - Naprawiono problem wizualny z teksturami cegieł, gdzie czarne artefakty pokrywały kamienne łuki.
    - Dodano suwak Motion Blur. Można go znaleźć w Options / Video / Grafika.

    QUESTS & GAMEPLAY – Dostępne na wszystkich platformach

    Przygotowania do bitwy - Naprawiono brak opcji dialogowej, która posuwałaby quest podczas realizacji celu "Let Avallac'h know everything's ready".
    Reason of State - Naprawiono problem, w którym drzwi do magazynu mogły zostać trwale zablokowane, jeśli gracz zapukał, wszedł, a następnie natychmiast opuścił budynek.
    Scavenger Hunt: Cat School Gear Upgrade Diagrams Part 1 - Naprawiono błąd, w wyniku którego quest mógł pozostać aktywny nawet po "zlootowaniu" diagramów.
    Naprawiono problem, w którym próba rozpoczęcia Nowej Gry+ na niekompatybilnym zapisie blokowała graczowi możliwość rozpoczęcia rozszerzeń w trybie samodzielnym do czasu ponownego uruchomienia gry.

    LOKALIZACJA JĘZYKOWA – dostępna na wszystkich platformach

    - Naprawiono problem z koreańską lokalizacją opisów kart Gwent Ciri i Geralta.
    - Naprawiono problemy z interpunkcją w arabskiej lokalizacji.
    - Zaktualizowano czcionkę tradycyjnego języka chińskiego.

    CDProjekt RED wiedzmin witcher
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleLG prezentuje 49-calowy monitor o proporcji 32:9 i zakrzywionym panelu
    Next Article Multiview na YouTube!
    Roder

    Może Cię zainteresować również:

    Diablo 2 vs Diablo 3 – porównanie kultowego tytułu i jego nieudanego sequela

    Unreal Engine 5.2 – rewolucja w grach wideo

    Nowy soundbar Creative Stage SE od Creative PC Audio

    © 2023 on.pl

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.